Domowej roboty odżywka do paznokci

Dziś bardzo prosty i większości pewnie znany przepis na odżywkę, która doskonale nawilża skórki, wzmacnia paznokcie a dzięki dodatkowi soku z cytryny rozjaśnia.

Przepis:

-2 łyżki ciepłej oliwy

-3 krople oleju kokosowego (zmieniłam na pół łyżki)

-5 kropli soku z  cytryny (zmieniłam na 10 kropel)

Wszystkie składniki mieszamy, wcieramy w paznokcie oraz skórki i zostawiamy na około 15 minut. Możemy również zrobić więcej odżywki i moczyć w niej paznokcie.  Ja dodatkowo nakładam ją na całe dłonie i tak sobie siedzę oglądając na przykład:

Czas mija bardzo szybko i niezwykle przyjemnie a po obejrzeniu odcinka  mam dobry humor oraz zadbane dłonie i paznokcie;)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Inne i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „Domowej roboty odżywka do paznokci

  1. zmalownalala pisze:

    Kurcze nie mam oleju okosowego pod ręką, a odżywka jak nic przydałaby się moim paznokciom.

  2. Linusiaczek pisze:

    Oo, kiedyś sama robiłam sobie taka mieszankę z oleju i soku cytryny do moczenia w niej paznokietków, przepis znalazłam wieki temu w jakiejś gazecie. Chociaż w sumie to nie wiem czy mi cos pomogły, ale to chyba dlatego, że ja mało systematyczna jestem 😉

    • Ja raczej nie mam problemów z paznokciami więc nie wiem czy poprawił by ich stan na dłuższą metę ale chciałam coś co nawilży mi skórki i tutaj sprawdza się bardzo dobrze:) Z systematycznością niestety również mam problemy;)

  3. Linusiaczek pisze:

    Na skórki to na pewno dobrze działa, ja też mam problemy ze skórkami – dodatkowo potęgowane moją nieznośną wecz manią skubania 😉 Ale może jak się porządnie wymoczę w takim specyfiku to nie będzie czego skubać, to jest myśl 😉

  4. Rina pisze:

    ciekawe, kiedyś moczyłam w oliwie z oliwek i byłam zadowolona z efektów 🙂 Zapraszam do komentowania mojego bloga, a jeżeli treść Cię zainteresuje do obserwowania. Pozdrawiam 🙂

  5. Kasienka pisze:

    Muszę sobie zrobić taką maseczkę na moje zmaltretowane paznokcie.

  6. Truskawka555 pisze:

    ile może stać taka maseczka ?

    • Staram się nie robić na raz zbyt dużych ilości, u mnie stoi maksymalnie tydzień i nic się nie dzieje. Zresztą oleje są raczej długowieczne więc nie powinno się stać jak poleży trochę dłużej 😉

Dodaj komentarz