Everyday Minerals, Intensive Fair Concealer – recenzja

*niedawno dowiedziałam się, że ten odcień korektora został wycofany. Jednak pomyślałam, że recenzja i tak może się komuś przydać bo zawsze można zakupić inny kolor korektora z tej firmy, a może ktoś jeszcze trafi akurat na ten. W końcu minerały mają długi okres przydatności do zużycia.

Intensive Fair Concealer, 20,90 zł, Everyday Minerals

Opakowanie na pierwszy rzut oka wydaje się praktyczne. Małe, przezroczyste więc doskonale wiemy ile zostało nam produktu i oczywiście wygodne bo za pomocą kulki możemy bezpośrednio nałożyć korektor na wybrany obszar twarzy. Jednak takie nakładanie jest bardzo niehigieniczne, wszystkie bakterie, łój i nie wiem co tam jeszcze;) które znajdują się na twarzy lądują sobie najpierw na kulce, a później mają kontakt z samym proszkiem. Można oczywiście najpierw nałożyć na rękę ale wtedy sporo korektora zostaje właśnie na niej.

Trochę obawiałam się nakładać korektor w formie sypkiej na różnego rodzaju strupki, ranki itp. Ponieważ myślałam, że będzie je dodatkowo podkreślać ale tutaj korektor z EM pozytywnie mnie zaskoczył bo odpowiednio wyklepany całkiem dobrze stapia się ze skórą i nienajgorzej kryje. Podoba mi się, że można stopniować efekt krycia.  Ostatnio moja cera znacznie się pogorszyła więc naprawdę mam na czym go testować. W kryzysowych sytuacjach najpierw nakładałam go na „gołą” skórę a później dodatkowo na podkład i byłam szczerze zdumiona, że tak dobrze maskuje wypryski. Nie tworzy żadnych placków, łatwo  łączy się ze skórą i wygląda naturalnie. Do tego trzyma się praktycznie przez cały dzień, nie znika, nie ściera się i nie zmienia koloru.

Kolejny plus za kolor: jasny, dobrze wyważony: ani zbyt żółty (czy nie daj Boże pomarańczowy), ani zbyt chłodny-trupioblady. Idealny dla jasnych cer, chociaż z drugiej strony nie zaszkodziłoby zwiększenie  palety kolorystycznej.

Ja posiadam korektor w wersji podróżnej, w której znajduje się 1 gram produktu. Biorąc pod uwagę, że używam tego korektora już ponad 2 miesiące a w opakowaniu jeszcze trochę zostało to jestem pod wrażeniem jego wydajności. Cena pełnowymiarowego korektora to 49,90 zł za 4,8 g więc jest to na prawdę bardzo ekonomiczny zakup.

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Recenzje i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

