Utrwalająca baza pod cienie do powiek, Bell

Nie mam zbyt dużego doświadczenia w kwestii baz. Wcześniej używałam tylko bazy z Catrice, byłam zadowolona ale zachciało mi się zmiany. Na dodatek naiwnie myślałam, że każda baza działa tak samo.

Perfect Skin Professional Eye Shadow Base, 15 zł, Bell

Bazę zamknięto w małym, szklanym słoiczku. Jak na razie nie mam problemów z wydostaniem bazy ale podejrzewam, że pod koniec wygrzebywanie może być trochę kłopotliwe (ale przynajmniej będzie można ją zużyć w 100%), jeżeli jednak ktoś ma długie paznokcie to może mieć problem. Poza tym grzebanie paluchem jest mało higieniczne.

Na początku pomyślałam, że lekko fioletowe zabarwienie kosmetyku do dobry pomysł. Szybko jednak zweryfikowałam swoje przypuszczenia. Fakt, że baza wyrównuje kolor powieki i niweluje zaczerwienienia ale efekt końcowy jest taki hmm… niezdrowy.  Jeżeli baza jest np. beżowa z drobinkami(Bell jest matowa) to wtedy spojrzenie jest rozświetlone, wypoczęte natomiast z bazą Bell oczy wyglądają na przemęczone, zasinione. Nawet jak nakładam na nią beżowy perłowy cień to ten fiolet ciągle lekko przebija.  Kiedyś zdarzało mi się nakładać samą bazę, zrobić kreskę i już byłam gotowa. Teraz niestety taki makijaż się nie sprawdza. Ciągle próbuje eksperymentować z nakładaniem większej lub mniejszej ilości ale efekt ciągle mnie nie zadowala.


Baza ma bardzo przyjemną konsystencję musu, takiego sylikonowego, dzięki czemu łatwo nałożyć ją na powiekę. Łatwiej też nakładać na nią cienie. Z tego co zauważyłam wystarczy  niewielka ilość, żeby pokryć całą powiekę więc będzie to bardzo wydajny produkt.
Teraz najważniejsza sprawa,  czyli przedłużenie trwałości cieni.  Niestety baza nie wytrzymuje całego dnia. Przykładowo makijaż robiłam rano a koło godziny 15 mogłam już zebrać z powiek dwie kreski z zebranych cieni.  Trochę kiepski wynik szczególnie jeżeli ktoś cały dzień spędza poza domem.  Nie zauważyłam tez znacznego podbicia kolorów cieni. Jednak są osoby zadowolone z tej bazy więc może warto spróbować, ja raczej się nie skuszę. Albo wrócę do bazy z Catrice albo będę dalej szukać ideału.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Recenzje i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Utrwalająca baza pod cienie do powiek, Bell

  1. Agusiak747 pisze:

    Polecam bazę Hean🙂 ma w słoiczku zabarwienie jasno-różowe, ale na oku nie ma koloru😉

Skomentuj

