Najlepszy peeling sklepowy do ciała-EVER!

Jako, że jestem zagorzałą fanką peelingu kawowego ciężko znaleźć mi w drogerii coś dla siebie. Ostatnio przeszukałam półki w Hebe i Rossmannie  i niestety jedyny produkt, który spełniał moje wstępne wymagania okazał się bublem. Ale o tym później.

WP_20130402_001

Peeling roślinny do ciała z pudrem z pestek moreli, 36 zł, Yves Rocher

Ten post jest o produkcie zupełnie innym. Peeling morelowy kupiłam zupełnie przypadkiem, kiedy musiałam jakoś dobić do odpowiedniej kwoty. Już po zużyciu całego opakowania doszłam do wniosku, że to chyba najlepszy produkt, na jaki trafiłam do tej pory w Yves Rocher. Przede wszystkim genialnie ściera, drobinki mają różne wielkości więc doskonale usuwają martwy naskórek. Skóra po użyciu jest gładka, oczyszczona, miękka. Nałożony po nim balsam wchłania się i nawilża o wiele lepiej. Podsumowując swoją rolę spełnia wzorcowo.

WP_20130402_003

Teraz o jego innych właściwościach. Peeling ma żelową konsystencję, mi akurat ona odpowiada ale wiem, że dla części osób może okazać się zbyt płynna i niewydajna. Tej niewydajności bardzo się obawiałam ale moim zdaniem jest na standardowym poziomie. Kolejnym minusem dla niektórym może być fakt, że peeling nie pozostawia na skórze żadnego dodatkowego filmu, dla mnie to akurat plus  bo wtedy czuję, że lepiej oczyszcza i odświeża a od nawilżenia i tak mam balsam.  Następna sprawa zapach, wiadomo kwestia indywidualna. Mi produkt nie pachnie morelą a czymś bardzo słodkim, mi najbardziej przypomina syrop o smaku coli😉WP_20130402_002

I teraz chyba największy minus. Cena. Za opakowanie 150 ml zapłacić należy w regularnej cenie około 36 zł co jest (dla mnie) ceną zaporową za produkt myjący. Na szczęście stosunkowo często jest w promocji i chyba wtedy się na niego skuszę ponieważ nie znalazłam dla niego żadnego  godnego następcy.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Recenzje i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

