Kremowy olejek myjący do twarzy i ciała z Ziaji

Kremowy olejek myjący do twarzy i ciała, Ulga Dla Skóry Wrażliwej, 8 zł,  Ziaja

Któż nie pamięta starej dobrej Ziaji? Jakiś czas temu kosmetyki tej firmy przeszły spory lifting wizualny, oferta mocno się poszerzyła, a na przykładzie tego olejku myjącego widać, że producent stara się być na bieżąco ze wszystkimi nowinkami na rynku kosmetycznym. Jakby nie patrzeć zmiany na plus.

Osobiście nie jestem jakąś zwolenniczką opakowań tej firmy ponieważ uważam, że mogliby czasem  zaszaleć, ale akurat w przypadku kosmetyku przeznaczonego do cery wrażliwej taki minimalizm wizualny bardzo mi odpowiada.

Jeżeli chodzi o konsystencję to wydaje mi się, że osoby, które korzystały z „olejowania” twarzy mogą czuć się trochę zawiedzione. Dla mnie jest to konsystencja typowego mleczka do zmywania makijażu. Fakt, że olejek jest lekko tłusty ale to jeszcze nie to. Producent zaznaczył na opakowaniu, że jest to produkt „bezzapachowy” ja bym raczej powiedziała, że nie zawiera on w składzie żadnych dodatkowych zapachów.  Natomiast sam produkt ma jakiś tam, mało przyjemny, chemiczny zapach (olejek rycynowy?).

Olejek nie pieni się podczas używania,  nie oczyszcza też twarzy jakoś zdumiewająco. Na pewno nie poleciłabym go do zmywania makijażu twarzy, a tym bardziej do demakijażu oczu. Ok, producent zaznacza „omijać okolice oczu” ale skoro jest to produkt przeznaczony do skóry wrażliwej to pomyślałam, że chociaż zobaczę jak się sprawdzi. Broń boże tego nie róbcie, widzenie przez mgłę, pieczenie i podrażnienie gwarantowane.

Po użyciu tylko tego  olejku raczej nie będzie się miało wrażenia dobrze oczyszczonej cery, plus za to, że nie wysusza i nie ściąga ale z drugiej strony nie zauważyłam też jakiegoś nawilżenia. Kolejny plus za wydajność, wystarczy na prawdę niewielka ilość produktu, żeby umyć całą twarz.

Szczerze mówiąc mam mocno mieszane uczucia co do tego olejku, przede wszystkim dlatego, że słabo oczyszcza moją tłustą cerę ale jeżeli ktoś ma suchą skórę to warto go przetestować. Szczególnie, że cena wysoka nie jest a nawet jeżeli nie sprawdzi się na twarzy to możemy zużyć go do mycia ciała.

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Recenzje i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

