Kosmetyczny eksperyment z maseczką przeznaczoną dla mężczyzn

Dead Sea Mud Tired Skin Reviving Masque, 6,50 zł, Montagne Jeuness

Jak wiadomo jestem fanką maseczek firmy Montagne Jeunesse. Tak wielką fanką, że w sklepach zabrakło produktów tej firmy, których nie testowałam. A że ostatnio pojawiły się maseczki przeznaczone dla mężczyzn pomyślałam: „czemu nie?”  Skóra mężczyzn jest grubsza i mniej podatna na podrażnienia więc spodziewałam się silniejszego działania ale znane mi maski były raczej delikatne więc postanowiłam zaryzykować.

Zdecydowałam się na maseczką regenerującą z minerałami z morza martwego. Zawarty w niej olejek pomarańczowy miał głęboko oczyścić skórę a minerały wzmocnić ją i nawilżyć.Pierwsze wrażenie było fatalne.  Chyba nigdy wcześniej nie trafiłam na tak cuchnący kosmetyk.  Ten odór to zmieszanie bagna i cytrusowego płynu do mycia naczyń.  Z tego powodu nakładanie jej na twarz nie było zbyt dużą przyjemnością jednak sama aplikacja przebiegała bez problemów. Maseczka ma gęstą konsystencję i jest bardzo wydajna.

Niestety tuż po nałożeniu skóra zaczęła palić żywym ogniem, na szczęście wachlowanie i szybkie zaschniecie maseczki sprawiło, że twarz przestała piec. Wytrzymałam zalecane przez producenta 10 min i zmyłam maskę. Okazało się, że skóra została niesamowicie podrażniona.  Na skrzydełkach nosa utworzyła się czerwona, wysuszona skorupa, która nijak nie reagowała na żadne nawilżajcie kremy. Inne części twarzy też zostały tak podrażnione że jakikolwiek dotyk sprawiał ból.  Oczyszczenia nie zauważyłam żadnego. Eksperyment uznaję więc za wyjątkowo nieudany. Testowałam już produkty dla dzieci, dla kobiet w ciąży, przeciwzmarszczkowe mimo młodego wieku itd. ale teraz już wiem, że na produkty na mężczyzn raczej się nie skuszę. A post piszę ku przestrodze😉

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Kosmetyczny eksperyment z maseczką przeznaczoną dla mężczyzn

  1. mój Tato dostał kiedyś w dougim jakieś próbki, peeling, krem i coś jeszcze, zużyłam wszystko, ale jakichś efektów wielkich nie zauważyłam. ale przynajmniej nie zrobiły mi krzywdy…

Skomentuj

