Tropical Fruits, masło do ciała, Paloma Body SPA

Jakiś czas temu firma Paloma przeszła gruntowny lifting wizerunkowy i produktowy. Jako że bardzo popieram rozwój polskich marek postanowiłam zaryzykować i wypróbować coś z oferty tej odświeżonej firmy.

Tropical Fruits masło do ciała ujędrniająco-nawilżające, Body SPA, 14 zł, Paloma

Pierwsze wrażenia były bardzo pozytywne. Jasne, pastelowe opakowani od razu przyciągnęło moją uwagę. Dodatkowo w środku znajdziemy informację nie tylko o tropikalnym maśle, ale o wszystkich wersjach produktu: oliwkowej, czekoladowej oraz makadamia.Po otwarciu moje pozytywne uczucia nie uległy zmianie. Masło ma bardzo przyjemny, perfumowany zapach, który utrzymuje się na skórze przez całą noc i lekko brzoskwiniowy kolor. 

Zgrzyty pojawiły się przy nakładaniu produktu, masło jest dość tępe i ciężko się rozsmarowuje. Przez to jest również niewydajne.  Natomiast plus za to, że dobrze się wchłania. Najbardziej zawiedziona jestem jednak z efektu nawilżenia. Tuż po nałożeniu, skóra jest miękka  nawilżona ale efekt ten jest bardzo krótkotrwały. Moja skóra ekstremalnie sucha nie jest, ale po użyciu tego masła wieczorem, rano musiałam nałożyć kolejną warstwę.  Wersja tropikalna przeznaczona jest do skóry suchej, więc tak słaby efekt dyskwalifikuje ten produkt.

Efektów ujędrniających również nie zauważyłam ale akurat ich specjalnie nie oczekiwałam, ponieważ nie wierzę w takie cuda, jeżeli chodzi o balsamy.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Recenzje i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Tropical Fruits, masło do ciała, Paloma Body SPA

  1. sia pisze:

    szkoda, że słabo nawilża, bo jego zapach mnie kusił😉

    • Zapach jest faktycznie przyjemny. Niby owocowy ale nie świeży tylko elegancki, jak perfumy. Ale nawilżenie niestety nie jest najlepsze.

      Za to Alterra ma bardzo dobrze nawilżające masło o ciekawym zapachu. Z tym, że należy do zapachów „jadalnych” więc nie każdemu będzie pasować. Jednak warto się za nim rozejrzeć i powąchać przed zakupem:)

  2. 91farizah pisze:

    ja wlasnie kupiłam to maslo… zobacze jak sie sprawuje u mnie:)

Skomentuj

