Maska z miodli indyjskiej, Himalaya Herbals

Właśnie tej maseczki poszukiwałam w aptece gdy kupiłam maskę peel-off tej samej firmy. Zużyłam już 2 czy 3 opakowania więc czas najwyższy wystawić jej recenzje.


Neem Face Pack, 11,97 zł (75 ml), Himalaya Herbals

Jest to maseczka przeznaczona dla skóry tłustej i trądzikowej. Oczyszcza, zapobiega powstawaniu wyprysków i zaskórników, reguluje wydzielanie sebum. I faktycznie działa, większość obietnic producenta zostaje spełniona.  Dzięki jej użyciu szybciej goją się również istniejące wypryski, pory są zmniejszona a cera gładsza. Maseczka zawiera w sobie drobinki, którymi możemy zafundować sobie dodatkowy peeling.

A teraz przejdziemy do tego co mi się nie podoba;)

1)Zapach- teraz już się do niego przyzwyczaiłam ale gdy użyłam pierwszy raz stwierdziłam, że to najgorzej pachnąca maska z jaką miałam do czynienia. Chociaż spotkałam się z opiniami, że pachnie przyjemnie więc warto powąchać przed zakupem.

2)Trudność w obsłudze- maseczka zasycha tak mocno, że trzeba się trochę natrzeć by zmyć ją z twarzy. Najlepiej po prostu ją zwilżyć wodą i lekko masować by na nowo „zmiękła”.

3) (Nie)dostępność- i wszystko jasne. Musiałam zamawiać, ze strony bo nie mogłam jej spotkać w żadnej aptece.

4)Oszukany skład- producent podzielił skład na dwie części. Dużą czcionką podkreślił składniki aktywne (które w sumie stanowią znikomą część całości) i całą resztę machnął mniejszą czcionką. Znajdziemy tam również parabeny i… SLS. Ale jest również glina a że moja cera lubi glinkę to lubi i tę maskę.

Podsumowując: Więcej jej nie kupię, czuję się po prostu oszukana przez producenta i wolę używać zwykłej glinki bez żadnych dodatków małym druczkiem.

ps. zapomniałam wspomnieć, że według producenta jest to „Ayurvedic Product” dla mnie to bardziej „chłyt małketingowy produkt”.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Recenzje, Zużycia i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Maska z miodli indyjskiej, Himalaya Herbals

  1. Linusiaczek pisze:

    Brawo za bystre oko. Masz rację, można czuć się oszukanym w takim momencie, nawet jeśli maska działa.

Dodaj komentarz