Sweet Secret, Waniliowy krem do ciała z Farmony

Kolejny po maśle z liczi produkt z Farmony, któremu chciałam dać szansę. Tuż po otwarciu opakowania bardzo się rozczarowałam, ponieważ poprzednim głównym zarzutem stawianym masłu tej firmy były czarne drobinki. Myślałam, że to jednorazowa wtopa więc bardzo się zirytowałam gdy ujrzałam je ponownie w tym produkcie. Ale skoro już kupiłam to musiałam je zużyć.Waniliowy krem do ciała Wanilia i indyjskie daktyle, Sweet Secret, 14 zł, Farmona

Uwielbiam kosmetyki w takich opakowaniach, bez problemu możemy zużyć je do końca, nie trzeba kombinować z rozcinaniem, stawianiem do góry dnem itd. Wizualnie również masło nie rozczarowuje, wygląda bardzo smakowicie i kusząco. Zarówno opakowanie (genialna nieprzesadzona kolorystyka i zachęcające zdjęcia) jak i wygląd samego produktu: waniliowy budyń z zatopionymi czarnymi drobinkami.  Konsystencja jest lekka, budyniowa dzięki czemu krem szybko się wchłania i rozprowadza. Nie jest bardzo treściwy, bogaty krem ale dobrze radzi sobie z nawilżeniem. Czuć, że skóra go chłonie przez co jest nawilżona przez długi czas.

Największym atutem tego produktu jest zapach, który jest wręcz obłędny. Słodka waniliowa woń, która długo utrzymuje się na skórze. Nie polecam jednak stosować tego kosmetyku cały czas bo zapach szybko może stać się irytujący przez jego intensywność. Zapach zostaje na skórze, pościeli i ubraniach więc trzeba uważać. Zapach jest jednak kwestią bardzo indywidualną, dlatego warto powąchać krem przed jego zakupem,\ żeby później nie mdleć od nadmiaru słodyczy.

Jedyny minus to właśnie te nieszczęsne czarne drobinki, o których wspomniałam na początku. Zupełnie nie rozumiem czemu producent z uporem maniaka wrzuca je do produktów. Nie tylko mi nie odpowiada taka formuła, ponieważ spotkałam się już z wieloma negatywnymi komentarzami dotyczącymi tych drobinek, zarówno w Internecie jak i wśród znajomych, które testowały ten krem.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Recenzje i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

