Uriage, Hyseac A.I. krem zwalczający zapalne zmiany trądzikowe

Nie miałam zbyt dużych wymagać co do tego kremu, jedyne czego oczekiwałam do potrzymanie stanu mojej cery po kuracji kwasami. Niestety nie sprostał nawet temu zadaniu. OK, wiem ,że mam trudną cerę. Nie mam ogromnych problemów z trądzikiem, jednak na te problemy, które posiadam mało co działa.

Krem zwalczający zapalne zmiany trądzikowe, Hyseac A.I.,39,99 zł, Uriage

Krem Uriage jest przeznaczony dla skóry ze zmianami typu grudki, krostki oraz narażonej na powstawanie blizn potrądzikowych. Ma konsystencję lekkiej, nietłustej emulsji, która wchłania się bez problemu nie zostawiając po sobie klejącej warstwy, dla niektórych efekt nawilżenia może być jednak zbyt mały. Raczej nie matuje, co akurat mi nie przeszkadzało, ponieważ stosowałam go na noc. Zresztą nie nadawał się na stosowanie rano – zdarzało mu się rolować  pod podkładem. Wyróżnia go na pewno ładny, świeży zapach, nieczęsty w kosmetykach anty trądzikowych. Niestety nie zauważyłam, żadnych jego antybakteryjnych właściwości. Nie zapobiegał powstawaniu wyprysków ani nie przyspieszał gojenia się już powstałych. Końcówkę próbuję zużyć na dekolt (stan twarzy pogorszył mi się na tyle, że musiałam natychmiastowo rozpocząć kurację kwasami) ale również tam zauważyłam  wzmożoną ilość wyprysków. Jeżeli chodzi o twarz to pojawiło się na niej na prawdę sporo podskórnych gródek obawiam się więc, że krem mnie zapchał. Na szczęście już po tygodniu używania własnoręcznie ukręconego toniku z kwasem widzę sporą poprawę. Wiem, że krem Uriage zbiera dość skrajne recenzje, od zachwytów aż po najniższe loty więc chyba nie pozostaje nic innego jak wypróbowanie jego działania na sobie.

Dla zainteresowanych skład:

Aqua (water) – uriage thermal spring water – di-c12-13 alkyl malate – corn starch modified – propylheptyl caprylate – cetearyl ethylhexanoate – glycerin – butylene glycol – phenoxye-thanol – glyceryl stearate – peg-100 stearate – sodium acrylate/sodium acryloyldimethyl taurate copolymer -acrylates/c10-30 alkyl acrylate cros-spolymer – chlorphenesin – dimethicone – parfum (fragrance) – piroctone olamine – isohexadecane – xanthan gum – phytosphingosine – bisabolol – polysorbate 80 – o-cymen-5-ol -sodium hydroxide – asiaticoside – lecithin – hydrolyzed wheat protein -sorbitan oleate – caprylyl glycol -hexylene glycol – epilobium angusti-folium flower/leaf/stem extract -sodium metabisulfite
Pozdrawiam!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Recenzje i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

