Różana wazelina do ust z Flos Leku

Jestem uzależniona od produktów do ust. Pomadki starczają mi na około 3 tygodnie a na dodatek jestem niesamowicie wybredna i nieczęsto zachwalam produkty pielęgnacyjne do ust. Jednak ta wazelina wyjątkowo pozytywnie mnie zaskoczyła.

Lip Care wazelina kosmetyczna do ust, różana, 6,99 zł, Flos Lek

Od jakiegoś czasu produkty Flos Leku można znaleźć w Rossmannach. Do wyboru mamy zarówno kształt opakowania (wazelina w metalowym pojemniczku lub klasyczny sztyft) jak i zapach:  pomarańczowy, czekoladowy, poziomkowy, waniliowy i  różany.  Całkiem spory wybór więc każdy powinien znaleźć coś dla siebie.

Mnie zauroczyło właśnie to małe płaskie opakowanie o dość nietypowym, różanym zapachu. Sam zapach na pewno nie zawodzi. Wazelina rzeczywiście pachnie jak płatki róż, bez cienia chemicznej nuty.  Jeżeli chodzi o opakowanie, to wiem, że niektórym może nie odpowiadać forma aplikacji palcami ale wtedy można sięgnąć po sztyft. Ja świadomie zdecydowałam się na produkt, który będę mogła stosować w domu więc nie narzekam.  Jedyne do czego mogę się przyczepić to materiał z którego wykonano opakowanie, niestety jest dość cienki przez co łatwo o wgniecenia.

Samą zawartość oceniam bardzo pozytywnie. Wazelina nie jest ani zbyt twarda ani zbyt lejąca, bardzo wydajna, nie klei się a nałożona na usta nadaje im naturalny połysk bez żadnego koloru.  Do tego całkiem przyzwoicie nawilża, a efekt nawilżenia zostaje również po „zjedzeniu” produktu.  Fajnie radzi sobie również z przesuszonymi, spierzchniętymi ustami. Można bez obaw używać jej pod błyszczyk czy szminkę bez obaw, że się „zroluje”.

Podsumowując: bardzo polecam spróbować, szczególnie, że nie jest to drogi produkt. A nie jest testowany na zwierzętach oraz nie zawiera parabenów i barwników.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Recenzje i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

