AA, Regenerujące kakaowe masło do ciała – recenzja

AA Ciało Wrażliwe Kakaowa Symfonia, Regenerujące kakaowe masło do ciała z witaminą A i E , 9,90zł, Oceanic

Po prostu genialny balsam, jeden z lepszych jakich kiedykolwiek używałam.  Przede wszystkim doskonale nawilża skórę, a nie natłuszcza jak inne balsamy. Czasem nakładałam balsam wieczorem a rano pod prysznicem czułam jak go  po prostu z siebie spłukuje . Z masłem AA jest inaczej, czuć, że skóra go „chłonie”, można spokojnie stosować go co 2-3 dni a ciągle będzie w dobrej formie.  Doskonale koi, nawilża idealnie sprawdza się po depilacji. Co tu dużo mówić jego działanie jest naprawdę bardzo dobre biorąc pod uwagę, że jest to produkt drogeryjny w przystępnej cenie.  Dodatkowo szybko się wchłania przez co zdarzało mi się go używać nawet rano a dzięki swojej gęstej konsystencji jest wydajne.

Uwielbiam też zapach tego masła, mam alergię na wszelkie czekoladopodobne aromaty (zawszę wyczuję jakąś chemiczną woń) ale na szczęście tutaj producent pokusił się o zapach kakaowy, który jest wspaniały. Trochę przebija przez niego taka typowo balsamowa nuta ale zupełnie w niczym nie przeszkadza.  Zapach jest całkiem intensywny, można być pewnym, że otoczenie go wyczuje, utrzymuje się również na piżamie i pościeli.

Teraz przejdę do tego co mi się nie podoba a mianowicie do opakowania. O ile sama butelka wygląda bardzo ładnie to niestety nie nadaje się zupełnie do takiego typu produktu.  Sam producent określa je jako „masło”, czy coś gęstego. Fakt, że nie jest to gęstość jak przy standardowych masłach ale niewiele jej do takiej brakuje.  W połowie opakowania miałam  już całkiem spory problem żeby wydostać balsam, już nie wspominając o końcówce.  Dobrze chociaż, że można postawić go na zakrętce co trochę ułatwia jego wydobycie z butelki.

Teraz poważnie zastanawiam się nad kupnem wersji malinowej, którą kiedyś już miałam i pamiętam, że pachniała jak malinowa Mamba. A nieczęsto wracam do tych samych produktów do ciała.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Recenzje i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

