Extra Volume Collagene waterproof – maskara L’Oreal

Dziś kolejna mascara a raczej masakra. Nigdy nie miałam zaufania do firmy L’Oreal ale że tusz wygrałam w konkursie to postanowiłam wypróbować. I to był błąd bo od samego początku stosowanie go było po prostu tragiczne.

Extra Volume Collagene waterproof, 50 zł, L’Oreal

Przede wszystkim przeogromna szczoteczka, którą można wytuszować jedynie zewnętrzne kąciki rzęs. Jest bardzo nieporęczna, nie ma mowy o malowaniu np. dolnych rzęs. Kolejna wada to zmywanie tego ustrojstwa.

Nie będę ukrywać, że to właśnie z tego powodu zrezygnowałam z męczenia tego tuszu. Nie znalazłam jeszcze niczego co by zmyło go bez tarcia, litrów płynu demakijażu i stosu wacików a rano i tak budziłam się z pandą pod oczami. Jedyny sposób na ten tusz to po prostu czekać aż się wykruszy. Na dodatek takie „siłowe” usuwanie go spowodowało duże pogorszenie się kondycji moich rzęs ( przez traumę jakiej się nabawiłam na pół roku całkowicie zrezygnowałam z jakichkolwiek maskar). Mimo że tak ciężko go zmyć niestety w ciągu dnia kruszy się i osypuje (bardzo nieprzyjemne dla kogoś kto stosuje soczewki).

Efekt jaki uzyskujemy tym tuszem też pozostawia wiele do życzenia, rzęsy są może trochę dłuższe ale przy okazji dość mocno posklejane, jedyny plus to głęboki czarny kolor.  Dodatkowo tusz wygląda bardzo sztucznie, rzęsy są dziwnie matowe i twarde.

Zdecydowanie nie polecam.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Recenzje i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

