Rewitalizujący krem uelastyczniający z białym hibiskusem

Może niektórym wyda się to dziwne ale przez długi czas nie używałam kremów nawilżających. Po pierwsze dlatego, że moja przetłuszczająca się cera reagowała na nie wzmożonym przetłuszczaniem, po drugie dlatego, że przy zestawie: wieczór – krem z kwasami, rano – krem z filtrem, nie miałam gdzie umieścić kolejnego produktu. Postanowiłam jednak zmienić ten nawyk i na sam początek przygody z kremami czysto nawilżającymi trafiłam na bardzo dobry kosmetyk.

rewitalizujacy-krem-uelastyczniajacy-dzien

Rewitalizujący krem uelastyczniający, botanic, biały hibiskus 30+, 34,99 zł/40 ml, Tołpa (na dzień) * zdjęcie pochodzi z oficjalnej strony internetowej firmy Tołpa

Krem zamknięty został w tubce z szeroką zakrętką dzięki, której bez problemu możemy go postawić, co znacznie ułatwia codzienne używanie. Niestety sam otwór, przez który wyciskamy krem, jest spory. W połączeniu z lekką, prawie wodnistą konsystencją sprawia, że szczególnie na początku, musimy uważać na ilość wyciskanego produktu.

Jeżeli ktoś jest bardzo wrażliwy na zapachy, nie lubi mocno perfumowanych, kwiatowych produktów to raczej odradzałabym kupno tego kremu. Mi osobiście zapach bardzo się podoba, kwiatowy, przypominający różany ale wiem, że nie każdemu może odpowiadać. Konsystencja jak pisałam już wcześniej, nie jest bardzo tłusta, chociaż ciężko ją opisać. Z jednej strony jest lejąca, ale ma w sobie coś aksamitnego(?), sprawiającego wrażenie poślizgu na skórze.WP_20140114_002

Samo działanie jest bardzo delikatne. Krem szybko się wchłania-idealny do porannego stosowania. Skórę pozostawia lekko nawilżoną, przyjemną w dotyku, nie wzmaga przetłuszczania ani nie powoduje wyprysków. W żaden sposób nie podrażnia, wprost przeciwnie, po użyciu mam wrażenie, że skóra jest ukojona, wygląda również bardziej promiennie i świeżo.

Mimo tego, że do 30+ trochę jeszcze mi brakuje to uważam, że krem sprawdził się u mnie bardzo dobrze. Lekkie zmarszczki mimiczne spowodowane marszczeniem czoła zredukował. Wiem jednak, że  były one spowodowane brakiem stosowanie jakiegokolwiek nawilżającego produktu więc nie będę przypisywać zasług tylko temu kremowi, każdy inny dałby ten sam efekt.

Nie jestem pewna jak sprawdzi się przy bardzo wrażliwej skórze, szczególnie ze względu na mocy zapach. Kiedyś nie mając pod ręką kremu pod oczy wklepałam odrobinę produktu z Tołpy i niestety okolicę oczu podrażnił. Trochę ekstremalna sytuacja ale przy równie ekstremalnie wrażliwej cerze lepiej uważać.

Podsumowując krem ogólnie polecam. Dobry skład, polska firma, niewielka cena i przyzwoite działanie sprawia, że na pewno kiedyś jeszcze do niego wrócę. Szczególnie, że bardzo polubiłam jego kwiatowy zapach.WP_20140114_001

Wszystkim ciekawym produktów firmy Tołpa polecam przejrzenie strony internetowej. Dowiedzieć się z niej można chociażby tego, czemu do przechowywania kremu wybrano akurat aluminiową tubkę😉

Pełen skład: Aqua, C12-C15 Alkyl Benzoate, Glycerin, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Coco-Caprylate, Hydroxyethyl Urea, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Peat Extract, Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Caprylyl Glycol, Sodium Polyacrylate, Ceteareth-20, Hibiscus Esculentus Seed Extract, Potassium Phosphate, Sodium Hydroxide, Magnesium Aluminum Silicate, Carbomer, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Parfum.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Rewitalizujący krem uelastyczniający z białym hibiskusem

  1. Bardzo lubię Tołpę, ma fajne produkty choć mogłyby być tańsze🙂

  2. pulmonologia pisze:

    Również często wybieram Tołpę ze względu na to że uważam że ma jakieś efekty w przeciwieństwie do tańszych

Skomentuj

