Nowe lakiery z Catrice!

Jak na razie tylko dwa bo nie mogłam się zdecydować.Poza tym podobały mi się bardzo zbliżone do siebie kolory a nie chciałam wyjść na dziwaka kupując np. 3 odcienie różu… podczas jednej wizyty oczywiście!

Ultimate Nudes, 090 Karl Says Trés Chic, 9,90 zł, Catrice Cosmetics

Czyli lakier z mojej ulubionej serii. Kolor od razu mnie zauroczył więc był to pierwszy zakup. Lakier ma odcień przybrudzonego różu, jednak na paznokciach wygląda bardziej intensywnie niż w buteleczce. Jest odrobinę bardziej żywy i  różowy.

Ultimate Nail Lacquer,850 Aretha’s R E S P I N K, 9,90 zł, Catrice Cosmetics

Drugi kolor miał być typowo wiosenny  jednak ciągle w różowym klimacie. W buteleczce kolor wyglądał przeuroczo, delikatnie rozbielony intensywny róż, taka półprzeźroczysta różowa landrynka. Znowu jednak kolor na paznokciach różni się od tego co jest w opakowaniu.  Podejrzewam, że to wina grubego szkła w którym znajduje się lakier i które „rozprasza kolor”.  Na paznokciach Aretha’s R E S P I N K jest typowym neonowym różem.

*Mój aparat strasznie zżera kolory więc musicie mu uwierzyć na słowo, że kolory są takie jakimi je opisuje. Od razu przepraszam też za paznokcie ale chciałam jedynie przetestować kolory i pierwotnie nawet nie miałam zamiaru wrzucać zdjęć lakierów na nich.

Producent informuje nas o:

-maksymalnym kolorze

-maksymalnym kryciu i połysku

-nowych kolorach

-nowym pędzelku

Odnieśmy się więc do tego;) To, że pojawiły się nowe kolory to fakt niezaprzeczalny.  Jeżeli chodzi o krycie to na pewno jest lepsze niż w poprzednich lakierach (miałam do czynienia tylko z serią Ultimate Nudes więc odnoszę się do niej), ja na paznokciach mam jedną warstwę i lakier prześwituje tylko nieznacznie. Ale malowałam paznokcie byle jak więc może gdybym zrobiła to porządnie to nie byłoby żadnych prześwitów.  Trwałość lakierów nie uległa zmianie wytrzymują na paznokciach około 3 dni.  Kolory są intensywne i nie blakną, mam za to wrażenie, że odrobinę matowieją.

Sporą zmianą jest pędzelek, który obecnie przypomina te, które znane są z lakierów firmy Rimmel. Jak widać na zdjęciach jest szeroki i płaski. Ja akurat lubię takie bo mam dość szeroką płytkę ale jeżeli ktoś ma niewielką to manewrowanie nim może sprawić problem. Mam wrażenie, że zmieniła się również konsystencja. Obecnie jest gęstsza, bardziej kremowa i przez to gorzej nakłada się lakier, trzeba również uważać na smugi.  Z drugiej strony taka konsystencja lepiej kryje więc coś za coś.  A dzięki temu, że nie musimy nakładać sporej ilości warstw lakier szybciej schnie. Szybciej niż „stara” wersja.

 

 

 

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Recenzje, Zakupy i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

