Masło do stóp Fusswhol, Rossmann-recenzja

Jestem fanką maseł do ciała więc gdy w wakacje poszukiwałam produktu, który doprowadzi moje stopy do porządku od razu zwróciłam uwagę  na masło do stop dostępne w Rossmannie.

Fusswohl, Fussbutter,ok. 8 zł, Rossmann.

Opakowanie jest bardzo wygodne jak na tego typu produkt, gdy przypomnę sobie wąskie tubeczki z balsamami do stóp, które pod koniec trzeba było wykręcać, skręcać, wyciskać i rozcinać to od razu oddycham z ulgą. Jednak osoby z długimi paznokciami mogą mieć problem, jak to we wszystkich kosmetykach, które trzeba „wyciągać” z opakowania.


Konsystencja jest bardzo gęsta, używałam już paru maseł do ciała ale nie spotkałam się jeszcze z tak zbitą formułą. Zapach raczej niespecjalny ale charakterystyczny dla produktów do stóp, taki odświeżająco-sztuczno-limonkowo-miętowy.


Jednak najważniejsze jest przecież działanie. A to masło działa wręcz genialnie! Nie jestem zbyt regularna w stosowaniu produktów do stóp ale z tym kosmetykiem nawet w zimę mogę mieć zadbane stopy używając go nawet co 3 dni. Masło jest bardzo gęste, treściwe, wystarczy niewielka ilość by dobrze nawilżyć i zmiękczyć skórę.  Nawet bardzo suchą  jest w stanie, po kilkukrotnym użyciu, doprowadzić do porządku.

Czasem próbowałam używać go metodą „duża ilość kremu+skarpety” ale nie wchłaniał się całkowicie i wałkował  następnego dnia, widocznie za dużo dobroci na raz;). Zdecydowanie polecam, ale głównie na noc w ramach regeneracji i dla osób, u których nie sprawdziły się lżejsze produkty.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Recenzje i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

