Żelowy eyeliner z limitowanej edycji Out of space, Catrice

Udało mi się trafić na zupełnie nienaruszoną limitowaną kolekcje, niestety jak na złość nic mnie nie zachwyciło. Ale stwierdziłam, że skoro spotkał mnie taki zaszczyt;) to może coś dla siebie wybiorę i zdecydowałam się na granatowy eyeliner Houston’s Favourite.

Żelowy eyeliner, 15,99zł (?), Out of Space, Catrice

Jedynym żelowym eyelinerem, który mam jest ten z Essence więc pozwolę sobie na małe porównanie tych produktów;) Słyszałam różne opinie na temat konsystencji produktu Catrice, część ją krytykuje mi akurat bardzo odpowiada. Jest mniej kremowa niż Essence, bardziej sucha i twarda.  Z eyelinerem z Essence mam ten problem, że przez jego bardzo kremową konsystencje zanurzam pędzelek zbyt głęboko, robią się grudy, muszę o coś wytrzeć za dużą jego ilość itd. Natomiast tutaj eyeliner ląduje na końcówce pędzelka i bez problemu mogę zrobić ładną kreskę.

Kolejna rzecz która bardzo mi się podoba to kolor. Nie ukrywam, że to głównie dla niego zakupiłam ten eyeliner i niesamowicie mi się podoba. Jest to granat z iskrzącymi, niebieskimi drobinkami.

Przyczepić mogę się trochę do pigmentacji ale efekt można stopniować nakładając więcej lub mniej warstw.

Na koniec coś czego nie udało się uzyskać producentom, czyli trwałość. Bez bazy, na moich tłustych powiekach eyeliner zaczyna znikać już po 2-3 godzinach, z bazą wytrzymuje jakieś 6-8 godzin. 13 godzin niestety nie przetrwał nawet z bazą😉 I tutaj punkt dla Essence do którego nie muszę używać żadnej bazy, nie blaknie przez cały dzień i trzyma się do zmycia. Może to dlatego, że eyeliner Catrice wytworzono w Chinach…

Dodatkowo coś co mnie rozśmieszyło, czyli opakowanie. Wiem, że producenci starają się nas oszukać, że niby dostajemy dużo produktu, ponieważ opakowanie jest spore ale ilość szkła w eyelinerze Catrice jest porażająca…mogli od razu zrobić samą nakrętkę;) Pojemność to 2,2g.

 

 

 

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Recenzje i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Żelowy eyeliner z limitowanej edycji Out of space, Catrice

  1. Linusiaczek pisze:

    Masz rację, opakowanie jest hitowe😀 Strasznie mnie wkurza takie nabijanie konsumenta w butelkę – zobacz ile dostaniesz… szkła za tak niską cenę!😉 Swoją drogą to nie wiem o co ten szum, bo jeszcze w życiu nie udało mi się wykończyć cienia, szminki czy eyelinera w żelu zanim się przeterminował.

  2. The Wonderful Pinkness pisze:

    uwielbiam kolorek tego linerka🙂

Skomentuj

