Kredka do oczu, Natural Code, Lumene

Postanowiłam zrecenzować produkty o których wcześniej już wspominałam żeby mieć „czyste konto” dlatego dziś pod lupę idzie ta oto kredka:

Eye dramatizer, 12 zł, Natural Code, Lumene, odcień: 12 Peach

Jak na razie widzę same plusy więc będzie krótko:

– idealnie nadaje się na linie wodną lub na dolną powiekę. Cudownie odświeża spojrzenie, rozświetla i „otwiera” oko.

-nie jest za miękka ani zbyt twarda więc nawet taki tchórz jak jak ja ( nie cierpię robić czegokolwiek przy oczach, przez 3 lata przełamywałam się by móc nosić soczewki) daję radę zrobić kreskę na linii wodnej.

-utrzymuje się przez cały dzień.

* dłoń nie jest zbyt reprezentacyjną częścią mojego ciała więc wybaczcie to niekorzystne zdjęcie

To co mnie w niej zauroczyło to wszechstronność tej kredki. Dzięki temu, że jest perłowa nadaje się idealnie również do wewnętrznego kącika oka, pod łuk brwiowy a nawet można jej używać jako rozświetlacza  nad górną wargę czy na w sytuacji kryzysowej na policzki. Idealny kosmetyk na wyjazdy:)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Recenzje i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

