Idealna skóra z Bielendą – Ideal Skin maska algowa z glinką ghassoul

Wybrałam ją sobie podczas targów kosmetycznych w Warszawie razem z inną maską tej firmy. Obie okazały się piekielnie wydajne i tak jak sobie pomyślę to Ideal Skin  używałam na pewno przez grubo ponad rok!

Ideal Skin maska algowa z glinką ghassoul, 43zł (190g-proszek), Bielenda.

Maska jest w formie proszku zapakowanego w woreczek z dołączoną miarką – bardzo wygodna rzecz. Maseczkę rozrobioną z wodą  nakładamy na twarz i czekamy aż trochę stężeje, niestety nie można jej „przetrzymywać”  (co zdarza mi się nagminnie) bo maska wyschnie i nie będzie można jej ściągnąć w całości. Z twarzy zdejmuje się bardzo łatwo, nie urywa się, nie ciągnie też w żaden sposób brwi czy innych włosków. Producent piszę o nakładaniu pod nią serum ale u mnie skończyło się to atakiem pryszczy więc  używałam jej solo.

Po zdjęciu maski naszym oczom ukazuje się całkiem przyjemny widok. Cera ma ładny kolor, pory są zwężone a twarz nie wysuszona. Tutaj mała uwaga: ja używam jej po zastosowaniu bardziej agresywnych maseczek jak np. glinki, która ściąga i trochę wysusza.  Ideal Skin traktowałam jako zabieg  „kończący”, który ma na celu zniwelowanie negatywnych skutków poprzednich produktów. I tutaj sprawdza się bardzo dobrze. Jednak po zachwytach nad maskami algowymi spodziewałam się więcej.  W końcu kupowałam produkt przeznaczony do gabinetów i to za niemałe pieniądze.  Ponownie raczej już się nie skusze. Nie zdziałała ani na wypryski ani wągry,  ani na przebarwienia i inne cuda o których napisał producent. Nie odpowiada mi również zapach tego produktu – czuję się jakbym wąchała męskie perfumy.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Recenzje, Zużycia i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Idealna skóra z Bielendą – Ideal Skin maska algowa z glinką ghassoul

  1. Czy ta maska jest przeznaczona do jakiegoś konkretnego typu skóry?
    Blog bardzo mi sie podoba, na pewno będę tu zaglądać, ale jeśli mogłabym coś zasugerować, to więcej szczegółów dotyczących kosmetyku🙂
    Szata graficzna jest super, taka kolorowa :)))

    Agnieszka

    • Z opakowania wynika, że jest dobra dla wszystkich :
      „-trądzik młodzieńczy i różowaty
      -skóra przesuszona i łuszcząca się
      skóra łojotokowa i zanieczyszczona
      -cera mieszana z rozszerzonymi porami
      -wypryski, wągry, zaskórniaki
      -podrażnienia skóry, przebarwienia
      skóra dojrzała z objawami zmęczenia i stresu”
      To tyle jeżeli chodzi o opis producenta.
      Sugestie na pewno wezmę pod uwagę, dziękuje:) czasem po prostu za bardzo zapędzam się z dygresjami i wychodzą mi trochę za długie posty przez co zapominam o najważniejszym ale zamierzam z tym walczyć;)

Skomentuj

