Fantastyczny drogeryjny tonik za grosze – Melisa Uroda

Zawsze byłam anty-tonikowa. Nigdy nie widziałam większego sensu w przecieraniu skóry jakąś wodą. Szczególnie, że twarz wcześniej miałam już oczyszczoną za pomocą żelu, później miałam nakładać krem… więc po co mi coś jeszcze? Na dodatek większość toników jakich próbowałam sprawiało, że cera dziwnie się kleiła przez co miałam wrażenie, że całe porządne oczyszczenie żelem poszło na marne.  Na tonik z Urody skusiłam się na jednej z promocji w Hebe i nie żałuję, jest to jeden z lepszych toników, na dodatek nie kosztuje wiele. Całkowicie zmienił moje dotychczasowe myślenie o tego typu produktach.

WP_20140113_001

Tonik bezalkoholowy, Melisa, 6 zł/200ml, Uroda

Sięgnęłam po niego zachęcona składem, ponieważ to o czym tak dumnie pisze producent znajduje się na samym jego początku. Zaraz po wodzie mamy sorbitol – odpowiedzialny za nawilżenie, wyciąg z liści zielonej herbaty, który zdaniem producenta spowalnia efekt starzenia się skóry, pobudza jej mikrokrążenie, uelastycznia. Działa przeciwutleniająco, łagodząco, tonizująco. Chroni przed wolnymi rodnikami. Dalej wyciąg z melisy, który łagodzi, regeneruje i odświeża, panthenol (prowitaminę b5) działający leczniczo i łagodząco na podrażnioną skórę oraz alantolinę – regeneruje uszkodzony naskórek, łagodzi, nawilża, wygładza i zmiękcza skórę.

Wiecie co jest najlepsze w tym toniku?  Wszystkie powyższe zapewnienia naprawdę zostają spełnione. Produkt fantastycznie łagodzi, odświeża, delikatnie nawilża, sprawia, że skóra odzyskuje zdrowy koloryt. Na dodatek uwielbiam jego zapach, subtelny, lekko ziołowy, bardzo odprężający. Używanie go to prawdziwa przyjemność. Kończąc zachwyty wypadałoby wspomnieć o całkiem niezłej wydajności oraz braku nieprzyjemnego uczucia klejenia się skóry po użyciu. Dla mnie produkt idealny do którego na pewno będę wracać. Niestety ostatnio doznałam jakiegoś zaćmienia i kupiłam coś innego. Już żałuję.

Pełen skład: Aqua, Sorbitol, Camellia Sinensis Leaf Extract, Melissa Officinalis Leaf Extract, Panthenol, Allantoin, Trideceth-9, PEG-5 Ethylhexanoate, PEG-40 Hydrogenated, Castor Oil, Parfum Butylene, Glycol, Disodium EDTA, Benzophenone-1, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-cyclohexene, Carboxaldehyde, Butykphenyl Methylpropropional, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, CI 19140, Ci 42090.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Recenzje i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Fantastyczny drogeryjny tonik za grosze – Melisa Uroda

  1. Skład rzeczywiście wygląda przystępnie, cena jeszcze bardziej😉 Chętnie przetestuję ten tonik, muszę tylko zorientować się gdzie jest we Wrocławiu Drogeria Hebe…;)

Skomentuj

