Zakupy w Yves Rocher i sklepie zielarskim

Yves Rocher kusi promocją -50 %, postanowiłam więc uzupełnić zapasy, szczególnie, że parę kosmetyków właśnie mi się kończyło. Po okazaniu ulotki gratis dostawało się balsam do ust, do wyboru zapach maliny, wanilii lub kokosu.
W drodze powrotnej zajrzałam jeszcze do sklepu zielarskiego gdzie znalazłam glinki, które już od paru miesięcy chciałam zamówić on-line oraz krem do oczu bez parafiny.
WP_20130409_003

Beaute des pieds, peeling do stóp 14,90 zł

Fraicheur Vegetale, szampon-żel pod prysznic Werbena 7,45 zł

Pure Camille, żel do twarzy 9,90 zł

-Mleczko nawilżająco-odżywcze do skóry suchej z wyciągiem z migdała 14,90 zł

Les Plaisirs Nature, balsam do ust malina 11,90 zł (gratis przy pokazaniu ulotki)

WP_20130409_001

-Glinka Anapska biała: dla twarzy i ciała 9,50 zł

-Sylveco łagodzący krem pod oczy 23,00 zł

-Glinka Wałdajska błękitna z jonami srebra do twarzy i ciała 9,50 zł

Zakupy skromne ale strasznie cieszę się, że udało mi się zdobyć wreszcie glinki i to w całkiem przyzwoitej cenie😉

Ten wpis został opublikowany w kategorii Zakupy. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

