Zakupy- nowe BB kremy i półprodukty ze ZSK

Ostatnio miałam okazję podłączyć się do koreańskiego zamówienia znajomej. Nie zrobiłam olbrzymich zakupów ale po pozytywnych doświadczeniach z BB kremem firmy Etude House postanowiłam spróbować czegoś nowego.

-Clearing Petit BB, Holika Holika, 6,99 $

-Dear Me Pettite Cotton BB Cream, Tony Moly, 6,86 $

Następnie przyszło moje zamówienie ze sklepu Zrób sobie krem.

Organiczny olej z miodli indyjskiej, 30 ml, 6,90 zł

Naturalny olej tamanu, 15 ml, 11,99 zł

Kwas migdałowy, 10 g, 7,50 zł (dwa opakowania)

Biosiarka, 10 g, 4,40 zł

Francuska glinka żółta, 125 g, 12,17 zł

Francuska glinka czerwona – gratis🙂

Postanowiłam trochę zmienić moją pielęgnację twarzy jako, że jesień to idealna pora na kurację kwasami dlatego też niedługo pojawi się o niej odrębny post.

Pozdrawiam!

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Zakupy. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

