Bath and Body Works- pierwsze wrażenia po otwarciu sklepu

O tym, że sklep Bath and Body Works ma powstać w Polsce pisałam już w lipcu (klik). Przejrzałam więc ich stronę (nastawiając się gównie na olbrzymią ilość świeczek zapachowych i żeli antybakteryjnych do rąk)  i pognałam tuż po otwarciu do sklepu znajdującego się w Złotych Tarasach.

Niestety dtrochę się zawiodłam. Ilość świec była dość mocno ograniczona (około 10?) z czego większość była po prostu nijaka. Nastawiałam się na kolekcję jesienną: słodką cynamonową dynię czy liście oraz na zapachy typowo „jadalne”: frosted cupcake, apple crumble, pampkin carmel latte i całą masę innych. Zastałam natomiast zapachy raczej świeże,  delikatne, zupełnie nie dla mnie. Przypadła mi do gustu jedna o zapachu sweet pea. Ze względu na promocję dwa w cenie jednej próbowałam coś dobrać do niej na siłę ale w końcu doszłam do wniosku, że bezsensem jest płacić 39 zł (regularna cena jednej małej świeczki) za coś co do końca mi nie odpowiada. Zwróciłam też uwagę na olejek, którego można używać zarówno pod prysznicem jak w wannie, jednak dość mocno zniechęciła mnie cena-39 zł i nawet promocja kup drugi za 50% taniej nie przekonała mnie do zakupu.Jedynie żele antybakteryjne mnie nie zawiodły, szczególnie że były w promocji 2 w cenie 1 za 5,99 zł. Ale z powodu dużej kolejki ani nie mogłam się im przyjrzeć, ani nie chciało się stawać w kolejce tylko z nimi.

Podsumowując: Mam mocno mieszane uczucia po wyjściu z tego sklepu ale na pewno jeszcze tam zajrzę. O ile spodziewałam się, że ceny będą stosunkowo wysokie to liczyłam na większy asortyment. Do tego tłum ludzi w weekendowy dzień skutecznie uniemożliwiał dokładniejsze przyjrzenie się niektórym produktom, więc następnym razem przejdę się tam raczej w tygodniu i w spokoju wszystko obejrzę.

Myślę, że na pewno powinny tam zajrzeć osoby uwielbiające zapachy😉 nie ważne czy to żelu pod prysznic czy olejku do kominka oraz te, które lubią zafundować sobie domowe spa.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Inne i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Bath and Body Works- pierwsze wrażenia po otwarciu sklepu

  1. Karina pisze:

    A ja jestem pod wrażeniem, dużo słyszałam o tej marce od cioci która mieszka w USA, zapachy są prześliczne, sam produkt tez ładnie wygląda, cena super jak dla mnie bomba

Skomentuj

