Koreańskie maseczki w drogerii Hebe!

Dawno nie było mnie w tej drogerii-obraziłam się za skasowanie promocyjnych bonów za zakupy. Jakież było moje zdziwienie, gdy się tam wreszcie wybrałam i zobaczyłam półkę pełną maseczek, których nigdy wcześniej nie widziałam.

Maski przeznaczone do zmywania przypominały mi moje ukochane Montagne Jeunesse (firma Botanical Choice), natomiast drugi typ przypominał mi słynne kolagenowe sheet mask (firma Skin Recovery).Jeszcze bardziej zdziwiłam się, gdy na saszetkach znalazłam „napisy-krzaczki” ,natomiast producent pochodził z Korei Południowej.  A to wszystko za 3,99! Składy nie powalały, ale skusiłam się na dwie maseczki każdego typu.  Rodzajów było mnóstwo: kakaowe, rumiankowe, ryżowe, perłowe,ogórkowe….

Niestety nie wiem czy można je znaleźć w każdej drogerii, wiem natomiast, że asortyment może różnić się zależnie od sklepu. Ja swoje kupiłam w Warszawie przy rondzie ONZ.

Na koniec przykładowe składy:Cucumber Collagen Mask

Purifying Dead Sea Mud Mask

Ten wpis został opublikowany w kategorii Zakupy i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

