Moja pielęgnacja cery tłustej, trądzikowej

To chyba jeden z najbardziej interesujących, przynajmniej mnie, postów na blogach.      Część produktów pewnie już dobrze znacie, kolejna część godnych uwagi  na pewno doczeka się recenzji na blogu. Dlatego dziś będą głównie zdjęcia🙂

Płyn micelarny do oczyszczania twarzy i zmywania makijażu do cery wrażliwej, Sensibio H2O, Bioderma (39,99 zł – promocja ) . Głównie służy mi do demakijażu oczu ale zdarza mi się przemyć nim również twarz.

Micelarny żel do mycia i demakijażu, Hydro Effect, BeBeauty (Biedronka, 4,99 zł). Używam go rano lub po zmyciu makijażu dla lepszego oczyszczenia.

Energetyzujący żel peelingujący, Morning Energy, Clean&Clear ( ok. 10 zł). Dość mocny produkt dlatego staram się za bardzo nie szorować nim twarzy. Szczególnie, że stosuję go codziennie wieczorem.

Kremowy olejek myjący do twarzy i ciała, Ulga dla skóry wrażliwej, Ziaja ( ok. 8 zł). W sumie używam go na przemian z żelem BeBeauty, rano lub po demakijażu.

Krem do skóry wrażliwej i podatnej na uczulenia,Babydream (Rossmann,ok. 7 zł). Bardzo tłusty, treściwy krem, który idealnie sprawdzał się w okresie zimowym i podczas kuracji kwasami. Jednak teraz jego użycie było by śmiercią dla mojej skóry i prawdopodobnie zużyję go do ciała.

Sudocrem (ok. 15 zł). Zwykle smaruję się nim na noc gdy widzę, że stan mojej cery się pogorszył i potrzebuje wysuszyć kilka wyprysków, jednak nie uważam go za jakiś niezbędnik.

Krem zwalczający zapalne zmiany trądzikowe, Hyseac A.I., Uriage. (39,99 zł). Zamierzam stosować go na noc kiedy uda mi się wykończyć produkt Avene, na razie jednak nie mogę nic o nim powiedzieć.

Anthelios XL Fluide Extreme 50+, La Roche Posay (ok 50 zł). Mój ulubiony filtr. Używam go praktycznie od kiedy pojawił się na rynku i nie zamienię na nic innego. Posiadam też sztyft, który wklepuję w okolicę oczu.

Krem na niedoskonałości skory i zmiany trądzikowe, TriAcneal, Avene (ok. 50 zł). Niestety ten krem zupełnie mi nie pomógł więc chce go jak najszybciej zużyć i spróbować czegoś nowego. Używałam go regularnie przez ponad 3 miesiące, codziennie wieczorem ale nie zauważyłam żadnego oczyszczenia skóry.

-Ekologiczny olej Tamanu (16, 52 zł, Mazidła). Całkiem przyjemny olejek chociaż nie zauważyłam jakiś specjalnych rezultatów. Bardzo lubię go używać po maseczkach oczyszczających żeby trochę uspokoić i nawilżyć cerę.

Na ostatnim zdjęciu są maseczki ale nie chcę ich jakoś specjalnie opisywać, ponieważ za każdym razem kupuję inne.  Generalnie bardzo lubię maseczki z Bielendy oraz Montagne Jeunesse.

Do tego dochodzą różne gadżety jak szczoteczki, gąbeczki itd. ale jeżeli chodzi o kosmetyki to już wszystko. Dużo? Mało? Jak myślicie?😉

 

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Inne. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Moja pielęgnacja cery tłustej, trądzikowej

  1. miss em pisze:

    Również wyszukuję posty z pielęgnacją cery trądzikowej, bo sama taką mam. Jak dla mnie… Strasznie dużo kosmetyków posiadasz. Ja ograniczam się do naprawdę małej ilości i w zupełności mi to wystarcza.

Skomentuj

