Kolejna promocja, którą polecam.

Od dawna youtubowe guru zachwycają się słynną szczotką Clarisonic, niestety cena jak na polskie warunki jest „odrobinę” zaporowa. Za najnowszą wersję podróżną, Mia 2 trzeba zapłacić 149$. Pomyślałam więc, że trzeba poszukać jakiegoś tańszego odpowiednika.         Na początku skusiłam się na zwykłą szczoteczkę do mechanicznego czyszczenia twarzy, którą można zakupić w drogeriach typu Rossmann. Niestety to nie było to.  Jakiś czas temu zauważyłam podobną szczoteczkę w ofercie firmy Tchibo, jednak dostępna była tylko z okazji limitowanej akcji tematycznej i niestety nie mogłam jej nigdzie znaleźć. Ale ostatnio zaszłam do sklepu Tchibo, gdzie trwała promocja (wyprzedaż części produktów+drugi produkt za połowę ceny) i moim oczom ukazał się długo poszukiwany produkt…

Za to urządzenie zapłaciłam na wyprzedaży 20 zł. Jedynie co mnie martwi to brak możliwości zakupu końcówek wymiennych ale za tą cenę chyba watro się przekonać czy  działa.

Niestety na stronie internetowej została już wykupiona ale można dostać ją jeszcze w sklepach stacjonarnych więc jeżeli tak jak ja naoglądaliście się za dużo filmików o szczotce Clarisonic, która teraz śni wam się po nocach to warto odwiedzić stacjonarne sklepy Tchibo.

Dopisek: Poszperałam trochę ponieważ wydawało mi się, że kiedyś czytałam już recenzję tej szczotki. Faktycznie można się z nią zapoznać na blogu makijazekasid.pl. Polecam zapoznanie się z tą recenzją szczególnie osobom, które nie są do końca przekonane do tego produktu😉

Ten wpis został opublikowany w kategorii Zużycia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

