To co kobiety lubią najbardziej, czyli zakupy na promocjach!

Ostatnio udało mi się upolować kilka całkiem ciekawych rzeczy w bardzo niskich cenach.     A ponieważ większość tego co znalazłam powinno jeszcze być w sklepach to może komuś przyda się ten post i również uda mu się kupić coś taniej.

Nie przedłużając zaczynam pokazywanie😉

Tuż przed świętami Wielkanocnymi,  skuszona wielkim napisem o wyprzedaży, wybrałam się do sklepu Peacocks. Właśnie tam znalazłam kurtkę o której śniłam już od dawna.   Wiem, że skórzane kurtki doskonale wpisały się w krajobraz miejski ale że uparłam się na skórę to musiałam ją mieć i już. Oczywiście, nie jest to prawdziwa skóra ale jest miękka i nie świeci się jak tandetny plastik. Kurtka ma krój bluzy (+genialny spory kaptur idealny na obecną pogodę) i dżety na rękawach oraz ramionach nadające jej charakteru.

Jednak tym co skłoniło mnie do natychmiastowego zakupu była cena, zapłaciłam  70 zł (przecena z 229,90 zł). Byłam w takim szoku, że kilkukrotnie musiałam przyjrzeć się metce, a w tramwaju oglądałam kurtkę  z każdej strony żeby sprawdzić czy nie ma żadnych defektów. Teraz modlę się o to, żeby nie zrobiło się zbyt ciepło na zakładanie jej😉

Kolejne rzeczy pochodzą ze sklepu Pepco, gdzie często można znaleźć produkty z angielskich sklepów.

Jakieś dwa tygodnie temu kupiłam tam taką oto sukienkę.Ok, może tutaj nie prezentuje się oszałamiająco ale jest na prawdę godna uwagi.  Sukienka jest bardzo kobieca ale nie wulgarna. Wykonano ją z dość rozciągliwego materiału przez co idealnie przylega do ciała i podkreśla to co ma podkreślać;). Na dodatek okolica tali i   dekoltu wykonana została z czarnej siateczki, czyli jest seksowanie ale za dużo nie odsłaniamy. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to długość, sukienka jest bardzo krótka.  Przy niskich osobach jakoś się to jeszcze wyrównuje ale komuś wysokiemu mogłaby służyć jako tunika. Cena? 39,90 zł.

Niestety, nie mam pewności z jakiej firmy pochodzi ponieważ metki zostały wycięte… Ale, że sukienka wisiała na wieszaku od Miss Selfridge, którego później dostałam wraz z nią  to oznacza, że muszą przychodzić jako komplet. Więc może ta firma to dobry trop.

I wreszcie ostatnie rzeczy kupione praktycznie na dniach, czyli buty. Również z Pepco.

Za parę zapłaciłam 9,90 zł. Ogólnie można je kupić w trzech kolorach:

-limonkowym

-różowym

-pomarańczowym

Wszystkie te kolory są bardzo żywe, neonowe ale niestety mój aparat jak zwykle zeżarł barwy. Jak można przeczytać pochodzą one ze znanego wszystkim Primarka (Atmosphere). Przy zakupach warto wziąć buty rozmiar większe. Ja normalnie noszę rozmiar 36 a teraz wzięłam zarówno mój standardowy rozmiar  jak i  37 i zdecydowanie lepiej nosi mi się właśnie 37.  Niestety jest dość mały wybór rozmiarów. Wczoraj widziałam cały kosz praktycznie wypełniony tylko rozmiarami 36  i 40 a wcześniej widziałam 37 i 40. Ale warto czatować na dostawy, ponieważ co jakiś czas pojawiają się inne rozmiary.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Zakupy. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

