Pielęgnacja z Essence? Recenzja kremu do rąk.

Byłam bardzo ciekawa tych kremów szczególnie, że kusiły ciekawymi zapachami więc gdy udało mi się dorwać go w drogerii to od razu stałam się bardzo szczęśliwym człowiekiem;)

24h hand moisture balm, ok. 5 zł, Essence

Wzięłam ten teoretycznie najbardziej nawilżający „balsam do rąk silnie nawilżający 24h”- jak dumnie głosi producent. Czy faktycznie tak jest? Niestety nie.

  Krem jest idealny do torebki ma małe poręczne opakowanie (mniejsze od dłoni), ciekawy dizajn i zapach, które budzą zainteresowanie otoczenia.  I właśnie w takich warunkach sprawdza się najlepiej, jako krem „miejski”😉.  Szybko się wchłania, ma lekką konsystencję i zostawia delikatną sylikonową powłokę na dłoniach. Nawilża przyzwoicie ale na pewno nie spełnia obietnic producenta o tym, iż „zapewnia nieprzerwane nawilżenie (…) natychmiast  wygładza i regeneruje suchą skórę”. Pic na wodę. Jeżeli mamy skórę normalną, jesteśmy na mieście, myjemy ręce i czujemy, że są one trochę przesuszone to warto mieć ten krem w torebce ale niech ręka boska nas broni przed kupieniem go w ramach jakiejkolwiek kuracji nawilżającej suche dłonie.

Gdyby więc producent nie naściemniał na opakowaniu to byłabym zadowolona z tego kremu ale że naobiecywał cudów to oceniam ten krem jako takiego średniaczka.

Kwestię zapachu może przemilczę bo dla mnie on  pachnie jak zwykły krem ale kiedy wyjęłam go przy znajomej to od razu zwróciła uwagę na interesujący zapach. Niestety nie dopytałam się o co chodziło więc ciężko mi się do tego odnieść. No cóż, od dawna wiedziałam, że coś jest nie tak z moim nosem;)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Recenzje i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

