Odpowiednik cienia Yes, I wood! z limitowanej edycji Hidden Word, Catrice :)

Pełnej recenzji cieni jeszcze nie będzie bo nie mam za bardzo możliwości testować ich trwałości. Rozmowa o przyjęciu na staż czy cały dzień na uczelni to nie jest dobry moment na eksperymenty z czymkolwiek;)

W każdym razie gdy pierwszy raz użyłam cienia Yes, I wood! z czymś mi się skojarzył. Natychmiast sięgnęłam więc do mojego pudełka z kosmetykami i porównałam mój nowy nabytek ze starym cieniem, podobieństwo było uderzające…

Z prawej strony znajduje się cień Catrice z lewej mój stary cień. Przynajmniej tak mi się wydaje bo nie ukrywam, że jak zrobiłam te zdjęcie to już sama nie byłam pewna co jest gdzie;)Kolejne zdjęcie to porównanie na palcach. Yes, I wood! jest po prawej stronie i tutaj już lepiej widać różnice w obu cieniach. Catrice jest mniej napigmentowany oraz ma inną konsystencje przez co nałożony w dużej ilości zbija się w grudki .

Ostatnie zdjęcie to porównanie obu cieni w opakowaniach. Wydaje się, że różnica jest spora ale w dużej mierze wynika ona z tła na przy którym robione były zdjęcia oraz od światła.

O jakim cieniu mowa? Pewnie niektóre z was już zgadły, że chodzi paletkę cieni Star Secret Quad Pro z L’Oreala. Ja mam akurat stare opakowanie, nowe prezentuje się teraz tak:

*zdjęcie pochodzi ze strony producenta.

Specjalnie wczoraj macałam nowe opakowanie w Rossmanie i kolory wydają się być takie same. Jest to wersja dla szarych oczu, „reprezentowanych” przez Laetitie Caste, o numerze 316 Platynowy róż.

Mam nadzieje, że komuś przyda się ta informacja.  Wiem, że akurat ten odcień cieszy się dużą popularnością więc jeżeli komuś nie uda się upolować wersji limitowanej zawsze może sięgnąć po cień z L’oreal. Moim zdaniem wypada on nawet lepiej: jest bardziej napigmentowany, dłużej utrzymuje się na powiece i można go kupić całkiem tanio na Allegro.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Inne i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

