Lutowe zakupy! :)

Zapas szamponów i odżywek, tutaj tylko pojedyncze sztuki tego co kupiłam;)

-szampon Babydream 3,99 zł

-odżywki Isana Hair Professional, do włosów łamliwych i rozdwajających się oraz do łamliwych i bez połysku, 6,99 zł (cena promocyjna)

-zachwalany przez wszystkich Olejek pielęgnacyjny granat i awokado z Alterry, 13,29 zł

-żel pod prysznic Masło shea i owoc pasji, 2,99 zł (cena promocyjna)- baaardzo spodobał mi się zapach

-żel pod prysznic Orginal Source, Chocolate&Mint, 6,99 zł (cena promocyjna)- zapach jak wyżej😉

-masło do ciała z Isany, ok. 4,5o zł -zbiera bardzo dobre opinie, dużo nie kosztuje więc warto wypróbować

-maseczka z kwasem hialuronowym i komórkami macierzystymi z Eveline, ok. 3 zł

-mgiełka do włosów Jantar z Farmony, 8,35 zł

Ten wpis został opublikowany w kategorii Zakupy. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Lutowe zakupy! :)

  1. Peach pisze:

    Interesuje mnie ten żel pod prysznic. Ale jakoś nie mogę dostrzec… ale wydaje mi się, że jest to wersja pełnowymiarowa- mam rację ? I znów mnie ktoś czymś kusi . Grry😀
    Zapraszam do siebie na zmakeupizowani.blogspot.com

Skomentuj

