Ostatnie hity z edycji limitowanych firm Essence i Catrice

Dziwnym trafem udało mi się upolować dwa najbardziej pożądane ostatnio produkty z limitowanych edycji Catrice (o którym pisałam ostatnio) oraz Essence. Wreszcie mam aparat więc mogę wrzucić zdjęcia:)

Jeżeli chodzi o brokat Catrice to ciągle uważam, że to zbędny gadżet.  Efekt jaki uzyskujemy po jego użyciu widać poniżej (niestety aparat zeżarł kolory-brokat jest złoty) więc, moim zdaniem, szału nie ma ale przyjemność stosowania i opakowanie dużo daje.

O wiele bardziej podoba mi się rozświetlacz Essence z edycji limitowanej Crystalliced. Można nim wyczarować piękny efekt srebrnej tafli bez nachalnych drobinek. Jedyne co mi się nie podoba to zapach, nie wiem czy mi się trafił jakiś felerny egzemplarz czy wszystkie pachną jak zjęłczałe masło vel przeterminowana szminka babci. Ale to jedyny minus.

Ceny:

-Catrice, Shimmering powder, około 20 zł

-Essence, Liquid highlighter, 8,69 zł.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Recenzje i oznaczony tagami , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

