Poświąteczne zakupy

Jak  pisałam już wcześniej niestety nie wzięłam ze sobą aparatu więc zrobię zdjęcia jak już będę go miała. Jednak muszę się pochwalić dzisiejszymi drobnymi ale bardzo udanymi zakupami🙂

Perfumowany „shimmering powder” (czyli tak na prawdę drobny, złoty brokat a spray’u) do twarzy i ciała z kolekcji Welcome to Las Vegas z Catrice. Szczerze mówiąc nie potrzebuje go. Nie potrzebowałam go zarówno przed obejrzeniem go w sklepie, w czasie wizyty w drogerii czy nawet teraz kiedy już go mam nie odczuwam żadnych wymiernych korzyści z jego posiadania. Ale gdy zobaczyłam ostatnią buteleczkę czekającą na mnie w sklepie to stwierdziłam, że go biorę i najwyżej będzie stać na półce. Kobiety tak mają.  Ładny jest niech więc się kurzy;)

Okazało się, że bez problemu można rozłożyć to opakowanie na części pierwsze więc na pewno jakoś je spożytkuję gdy zużyję już brokat…ciekawe czy nada się do jakiś płynów;)

Kolejna zachcianka,czyli szminka Rimmel z edycji, której „ustami” jest Kate Moss;) Jako, że kocham styl ubierania Kate nie mogłam przejść obojętnie obok tej kolekcji. W Polsce dostępne jest 5 kolorów, w Wielkiej Brytanii 7 więc nie ma tragedii. Ja mam odcień 07, wydaje mi się, że to ten najjaśniejszy naudziak na zdjęciu.  Szminka ma kremową konsystencję i idealnie nadaje się do noszenia na co dzień. Jak na razie tylko tyle mogę  niej powiedzieć ale nie ukrywam, że zastanawiam się nad kupnem jeszcze jednego lub dwóch odcieni.

PS. Pluję sobie w brodę, że nie wzięłam aparatu bo wreszcie mam czas, żeby nadrobić blogowe zaległości. Ale jak to mówią mądry Polak po szkodzie.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Zakupy. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

