Lubię to-Drogeria Hebe;)

„Twórca” sukcesu dyskontów sieci Biedronka postanowił zainwestować w branżę kosmetyczną. Pamiętam kiedy jakoś wiosną, latem (?) powstała pierwsza drogeria Hebe w Warszawie i od razu przypadła mi do gustu. Duży wybór kosmetyków, które ciężko było dostać w innych drogeriach i całkiem nowe nieznane marki,  szafa Essence (na półkach można też znaleźć kosmetyki pielęgnacyjne tej firmy). Do tego stoisko z herbatami, alkoholem, książki i filmy.  Kolejny plus za cały dizajn i stałą promocję: za wydane 40 zł dostajemy bon na kolejne zakupy o wartości 10 zł. Mi jednak dopiero niedawno udało mi się przekroczyć określony limit i dostałam swój pierwszy bon.

A oto co kupiłam:

Ceny na stronie Bell to 15 zł za bazę pod cienie i 18,50 za podkład, natomiast zestaw w drogerii był przeceniony na 19,99. Jakby nie patrzeć trochę zaoszczędziłam;)

Zarówno podkład jak i baza mają niezłe dobre opinie więc zobaczymy jak się sprawdzą. Na początku byłam przerażona kolorem podkładu bo wydał mi się o wiele za ciemny ale po nałożeniu w sztucznym świetle (zobaczymy jak będzie z dziennym) nie wyglądał najgorzej.

Jak na razie jest tylko siedem sklepów w różnych miastach Polski (Warszawa, Legionowo, Nowy Dwór Mazowiecki, Rawa Mazowiecka, Ciechanów, Mława) ale biorąc pod uwagę, że rok temu nie było jeszcze żadnego to całkiem niezły wynik. Ja się cieszę bo im większy wybór tym lepiej dla nas-klientów.

ps. wydaje mi się, że widziałam szyld informujący o otwarciu kolejnej drogerii przy rondzie ONZ w Warszawie. Byłaby to już trzecia drogeria w stolicy i przy okazji usytuowana najbliżej  mojego mieszkania;)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Inne i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „Lubię to-Drogeria Hebe;)

  1. Domi pisze:

    Ciekawa jestem tych produktów- czekam na recenzje:)

  2. Obsesssion pisze:

    Ciekawe czy zamierza wyjść poza woj. mazowiecki;) jestem strasznie ciekawa tych drogerii

  3. Dorota pisze:

    Czekam aż dotrą do mnie. chętnie poszłabym do takiej drogerii na zakupy!

Skomentuj

