Co zabieram ze sobą na wyjazd? – makijaż

Ponieważ niedługo czeka mnie kolejny weekendowy wypad prezentuję to co zamierzam ze sobą zabrać. Jak widać nie ma tego zbyt dużo ale mi w zupełności wystarczy.

Na zdjęciu widać:

-korektor z Everyday Minerals (nie jestem z niego zbyt zadowolona. Niby kryje nieźle ale przez to, że ma formę proszku strasznie podkreśla suche skórki)

-skrobia ziemniaczana+pędzel z Essence do jej nałożenia

-podkład z Bourjois Healthy mix (mam też podkład z Everyday Minerals ale zupełnie mi nie przypasował i z bólem wróciłam do tego z Bourjois)

-pędzelek do nakładania cieni z Rossmanna (For your beauty)

-baza pod cienie z Catrice

-paletka Nude ze Sleeka i paletka z Loreala do szarych oczu (wybiorę jedną z nich ale nie jestem jeszcze pewna którą. Jeżeli będę wykonywać tylko szybki, rozświetlający makijaż dzienny to zdecyduję się na Loreala a jeżeli będę potrzebować większej ilości cieni do wykonania np. wieczornego makijażu to wezmę Sleeka)

-tusz do rzęs z Bobby Brown

-kredka rozświetlająca Lumene Natural Code, 12 Peach (moja miłość!)

-fioletowa kredka Touch of Glam z Essence i żelowy eyeliner London Baby+pędzelek z Catrice (podobnie jak z cieniami zdecyduję się tylko na jedną opcję. Jeżeli będzie mi potrzebna trwała kreska, która przetrwa cały dzień to wezmę żelowy eyeliner, a jeżeli wypad będzie bardziej na luzie i będę mogła sobie pozwolić na nie zawsze perfekcyjny wygląd to wezmę samą kredkę)

 

*Na zdjęciu widać jeszcze truskawkową pomadkę NONICARE Deluxe.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

