Powakacyjne zakupy

Przepraszam za moją nieobecność ale udało mi się wreszcie wyruszyć na wakacje:) Wróciłam niedawno i zastanawiałam się o czym by napisać na blogu. Szczerze mówiąc nic mądrego nie wymyśliłam więc w ramach rozkręcenia wrzucam zdjęcia zakupów, których dokonałam by doprowadzić swoje ciało do porządku po podróży;)

Szczerze mówiąc zakupy były bardzo spontaniczne. Są to rzeczy których nigdy nie testowałam (poza jedną), nie miałam też czasu sprawdzać składów i testowania na zwierzętach więc jestem bardzo ciekawa efektów…

Zakupy z Rossmanna

Zakupy z drogerii Aster

Ten wpis został opublikowany w kategorii Zakupy. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

