Małe niedopatrzenie;)

Miałam dla was przygotowaną recenzję tego o to balsamu:

Okazało się niestety, że używałam go niezgodnie z przeznaczeniem. Skarciłam mocno producenta, kończyłam już notkę ale coś mnie tknęło i przeczytałam sposób użycia Niewielką ilość balsamu nanieść na umyte, osuszone ręcznikiem włosy i dokładnie wmasować. Nie spłukiwać. Gdy przeczytałam ostatnie zdanie zrobiłam wielkie ooołłłł… bo przez cały czas używałam jej jak odżywki. Nic dziwnego, że nie działała i była strasznie nie wydajna;)

W związku z tym, mimo moich najszczerszych chęci nowej recenzji dziś nie będzie. Postaram się jutro coś dodać;)

Wnioski: zacząć czytać to co napisał producent a nie tylko skład.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Małe niedopatrzenie;)

  1. Linus pisze:

    😀 O matko, aż mi się glupio zrobiło, bo ja też często jak gamoń używam czegoś w ciemno (no bo przecież oczywiste jak się używa, nie?) i potem się za głowę łapię😉

    Swoją drogą, ja uwielbiam szampony z tej serii, że też nie mogę ich dostać w Usa😦

    • Ja się nauczyłam, że to co piszę producent to i tak bzdury, które nie mają pokrycia z rzeczywistością ale jak widać czasem to myślenie jednak mnie zawodzi;)
      A tych szamponów nie ma w sklepach polskich? Albo zapytać sprzedawców czy nie można ich sprowadzić? Dokładnie nie wiem jak to wygląda ale Nissiax83 często mówi, że kupiła coś w polskim sklepie i tylko to przyszło mi teraz na myśl:)

  2. Witaj!
    Masz bardzo ciekawego bloga🙂. Dodałam Cię do obserwowanych, na pewno będę odwiedzać i w miarę możliwości komentować.

    Ja również bardzo lubię szampony Joanny, nie tylko z tej serii🙂.

    • Dziękuje:) Z przyjemnością będę również śledzić Twojego bloga, nawet nie wiedziałam, że zwykłe szare mydło może mieć tyle zastosowań, na pewno przetestuję:) Podobnie zresztą jak szampony skoro wszyscy je polecają;)
      Pozdrawiam!

Skomentuj

