Moja pielęgnacja włosów

Wróciłam!:) Nie ukrywam, że ciężko tak ponownie zacząć pisać dlatego dziś głównie post zdjęciowy.  Zastanowię się czy wrzucić jeszcze cały opis przygody z zapuszczaniem włosów ponieważ dziś przedstawię efekt końcowy wieloletnich poszukiwań idealnych kosmetyków.  Cały czas waham się czy zmienić  te produkty na nietestowane,  po prostu obawiam się, że zmiana czegokolwiek mogłaby zaprzepaścić dotychczasowe efekty.

Babydream Shampoo, 2.99 zł(promocja), Isana Hair Professional 6,99zł (promocja)*

*Kupuję zawsze zapas w promocji więc nawet nie wiem ile kosztują regularnie, mam też nadzieje, że cen promocyjnych nie poplątałam;)

Włosy myję codziennie dlatego nie wymagają one mocnych detergentów. Szamponu Babydream używam już od około 4 lat i jest na prawdę bardzo dobry. Świetnie myje (zmywam nim nawet oleje i znikają z włosów po jednym myciu), nie wysusza i jest tani. A biorąc pod uwagę, że używam go codziennie i znika jak woda to czynnik ekonomiczny jest bardzo ważny;)  Kilka miesięcy temu znalazłam szampon firmy Urtekram, który jest cudowny (na dodatek nietestowany na zwierzętach) ale z powodu dużej ceny jest chwilowo poza moim zasięgiem dlatego wracam do Babydream. Ale może poszukam czegoś innego…

Z odżywką podobnie jak z szamponem. Musi być tania ponieważ używam jej codziennie. Ta z Isany spełnia swoje zadanie: nie obciąża, wygładza włosy i ułatwia rozczesywanie. Czasem nawet nie rozczesuje włosów po wysuszeniu bo nie są splątane. Jedyne co mnie denerwuje to opakowanie z którego NIE da się wydostać produktu, niestety nie widać tego na zdjęciu ale ono ma taki jakby dziubek który jest za mały i odżywka po prostu nie wypływa. Kupuję zarówno wersję profesjonalną jak i zwykłą, na dodatek do wszystkich możliwych rodzajów włosów zależnie od tego co jest aktualnie w promocji i wszystkie tak samo lubię.

jedwab do włosów, Joanna styling effect, 15 zł, mgiełka do włosów z witaminami Omnia Botanica, 30 zł

Po umyciu spryskuję włosy mgiełką a po wysuszeniu nakładam na końce jedwab. Są to niezbędne elementy mojej pielęgnacji dzięki, którym chronię włosy przed uszkodzeniami mechanicznymi.

Teraz używam wody mikroreperującej firmy Omnia Botanica ale nie potrafię jeszcze ocenić jej działania.  A jedwab jak jedwab, zwykły sylikonowy oblepiacz, który ratuje moje końcówki. Mimo całego antysylikonowego szału uwielbiam go;) Poszukam tylko jakiegoś nietestowanego na zwierzętach bo Joanna zdaje się, że testuje.


Olej kokosowy Mazidła, 9,24 zł (90 g), Marilyn Lush-prezent, maska Granat i aloes, Alterra, 9 zł

Mam problem jeżeli chodzi o regularne stosowanie maseczek więc ani o Alterrze ani o Lushu zbyt wiele jak na razie powiedzieć nie mogę(  jak na razie używałam ich tylko raz).  Za to intensywnie wcieram we włosy na noc olej kokosowy i muszę przyznać, że moje włosy go uwielbiają. Na prawdę doskonale nawilża.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Inne. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „Moja pielęgnacja włosów

  1. anonim pisze:

    Joanna nie testuje🙂

  2. Linus pisze:

    Coś Ty, znalazłaś gdzieś informację, że Joanna testuje? To by było jednak szkoda😦

    Ja bym była bardzo ale to bardzo zainteresowana późniejszą recenzją Lusha (jak już sobie wyrobisz opinię)🙂 Bo ja się czaję na tego Lusha, czaję i wchłaniam wszystkie dostępne recenzje😉
    Pozdrawiam!

    • Szukałam po prostu w internecie wpisując w wyszukiwarkę „Joanna testowanie” i jakoś nie mogłam znaleźć jakiś potwierdzonych informacji więc w sumie sama już nie wiem:(
      Lusha pewnie zrobię, mam jeszcze scrub do ust więc będzie podwójnie, wcześniej miałam już szampon w kostce i jak na razie jakoś specjanie oczarowana nie jestem. Może i kosmetyki fajne ale nie aż tak by kombinować z ich sprowadzaniem. Ale o tym później;)

  3. Sorbet pisze:

    Joanna nie testuje. Ale zawiera składniki pochodzące z uboju, więc wegetarianie tego nie kupują. Poza tym nie ma zastrzeżeń. Cmoking^^

Skomentuj

