Post o niczym;)

Taka prawda;)

Ogłaszam uroczyście, że zakończyłam wieloletnie starania o długie i zdrowe włosy. Tak wyglądają moje włosy 6 lat po ścięciu na chłopaka i wizytom u fryzjera tylko żeby „podciąć końcówki bo zapuszczam”.

*ten cień na środku włosów to ślad po gumce do włosów.

Wiem, że dla większości to pewnie nic specjalnego ale ja jestem z nich dumna;) Może zrobię kiedyś notkę o tym czego próbowałam i jak udało mi się pokonać ciągle rozdwajające się końcówki.

Na koniec zdjęcia moich dzisiejszych skromnych zakupów. Do końca tygodnia możecie spodziewać się notki na temat  maseczek, które pokazywałam wcześniej.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Zakupy. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „Post o niczym;)

  1. zielony_listek pisze:

    Piękne włosy! Takie błyszczące i zdrowe🙂 pozazdrościć!

  2. Linusiaczek pisze:

    Ale włosy! O mamusiu, szczęściaro!! Coś pięknego. Notkę o pielęgnacji poproszę🙂

    • Dziękuje;) Ale ostrzegam, że mojej pielęgnacji jeszcze sporo brakuje do bycia niestestowaną.6 lat walczyłam o taki stan więc trochę się boje cokolwiek zmieniać jak na razie znalazłam tylko nietestowany szampon, który bardzo polubiły moje włosy ale jest kosmicznie drogi i kupuje go tylko tylko czasem:/

  3. cath23t pisze:

    przepiękne włosy – gratuluję wytrwałości🙂

Skomentuj

